acasă

20160717_133118

Îmi bate soarele în ochi şi mă trezesc cu mâna pe spatele tău. Îl mângâi şi-ţi simt fiecare tresărire. Nu vreau să mă trezesc şi arunc cu timp în ceasul din dormitor. Cu mâna stângă dau perdeaua şi rup bucăţile de nor murdărite de cărbune. Mă şterg de barbă şi de tricou şi mă arung în pat.

Am alergat o mie de kilometri căutând un curcubeu ce părea din ce în ce mai imposibil de prins. Cu fiecare groapă sărită, am reuşit să urc pe aripa unui nou fluture. Mi-e frică de fluturi.

M-am ridicat, din nou, din pat şi am pus mâna pe peretele transpirat. Din bucătărie mirosea a cafea, iar de afară venea miros de tei. M-am aplecat să închid radioul, însă am realizat că nu mai era acolo. Munca sisifică de până acum a dispărut. Tânjesc după o ţigară şi încerc să mă arunc spre geam. Mă sufoc cu aer curat şi sunt orbit de întuneric. În timp ce cad, mă lovesc zeci de ferestre ce sunt inchise şi colorate în cenuşiu. Cu fiecare centimetru de gol, mirosul de cafea se intensifică şi simt, din ce în ce mai intens, mirosul tei de afară, de lângă mine, de peste tot. Pic în gol şi pic în braţele tale.

Am mai rupt o nouă bucată de nor şi am dat la o parte colţul murdărit de cărbune. M-am şters de propriul tricou şi am început să desenez cu mâinile goale.

În surdină cântă Robin şi simt miros de casă.

Tânjesc avid după un plan terestru stabil.

Vie Lo You!

A Voile Yell Your!

..

Lasă un răspuns

