manifest

photo-

Niciodată nu am realizat cât de mult mi-am dorit să îmi umplu piele cu cuvinte.

Am realizat, apoi, că a-ţi fi dor de cineva e o artă. Când fiecare milimetru de pixel de pe corpul tău tânjeşte după acea atingere şi acea sărutare, eşti aruncat într-un abis, vertigo, limbo, eşti prizonierul unei cuşti adâncită în rutină. Acea rutină care te striveşte cu fiecare răsucire a cheii în lacătul jilav şi lugubru.

E greu să alergi singur într-un labirint forestier. Alerg şi mereu mă gândesc că voi pica de pe pământ. Universul meu plat se va termina mereu. Voi da crezare experienţei, mă voi aştepta mereu să cad pe alt pământ plat? Va fi întregul meu Univers construit din diferite planuri plate şi aplanate de o continuă fugă după capăt?

Sunt eu norocos că am descoperit secretul de după cortina? Şi vreau să îl descopăr în continuare? Odată stricată surpriza, constat că întregul tango/slalom printre cărări nu mă face decât să vreau să ocolesc acel punct final ce mă va transpune la capătul unui alt plan plat paralel.

Îmi place unde sunt acum. E cel mai frumos plan, un loc mistic unde cântă muzică bună şi natura are grijă de tine. Între sacru şi profan, mă simt dezbinat de o durere atât de frumoasă, că totul e dominat de euforie. Iubesc, însă a ridica altar într-un spaţiu relativ precoce e blasfemic.

Aştept eclipsa şi momentul în care voi zbura alături de zeităţile cerului şi, odată ajuns pe planul plat, voi ridica steagul alb şi voi intra în templu plângând şi pocaindu-mă.

<html>

<head> happiness.php</head>

<body>

<b> A <sup> 2 </sup> </b>

</body>

</html>

Lasă un răspuns

