epifania

epCu fiecare gram de scrum ce-mi cade pe degete și mă arde dulce, realizez că…
Tastez absent și condus de o muză beată ce-mi mângâie ușor creștetul și-mi strecoară un bilet pe care citindu-l realizez că….
Mângâi paharul de jagger trecându-mi ușor degetele peste condensul format. Senzația dominată de eliberare mă face să realizez că…
Mă uit ușor prin cadranul ceasului gândindu-mă cât de mult m-ai distrus și brusc realizez că…
Mă mângâi singur pe cicatrici și le ascund din nou într-o cutie pe dulap, iar când praful se ridică și privesc încețoșat pereții realizez că…
Dau pe gât ultima gură de jagger și zâmbesc amar la cuiul ce stă întins pe masă, cui pe care dacă l-aș ”bate”, aș realiza că…
Nu am crezut niciodată că jupind postere și lipind altele în loc mă poate face să mă simt mai gol ca niciodată, mai ales după ce realizez că…
Scotocesc și în spatele urechii după o țigară și dau peste un fir blond, iar când încep să cuget la rucsac, realizez că…
Șterg cu frică întrebare după întrebare și nu fac decât să fug din cameră în cameră și să nu-mi găsesc locul, realizând că…
Deschid geamul, strănut, îmi șterg nasul și ochii, pipăi pervazul ud și realizez că e dimineața. Realizez că e ceață și că, odată cu ea, ai apărut iar.

Un gând despre „epifania

Lasă un răspuns

