Somnul ce n-i fură pe cei dragi cu extaz

11026522_960302283981209_2114143598_n

Ne naștem monștri și învățăm să ne adaptăm altor monștri. Ne alegem partenerii de crime după capacitatea de a supraviețui al fiecărui demon care își face culcuș în noi.

Am vrut să arunc în pereți cu clișeu și să zic că au culcuș în inima noastră. Dar știm cu toții că majoritatea dintre noi nu mai au inimă. Nici suflet. Nici ochi. Suntem entități pline de foc, legate de un fir subțire de conștiințe care ne împiedică să ne ridicăm de lângă ceilalți.

Nu am fi nimic fără imaginea noastră, fără ceea ce proiectăm pe propriul șevalet. Am muri dacă cineva ne-ar distruge statuia pe care o construim.

Clișeu.

Ce ne-am face dacă somnul ni i-ar lua pe cei dragi de lângă noi. Cei care, în lipsa lor totală de egoism, ne ajută cu cimentul când ne construim statuia. Imaginează-ți trezindu-te undeva, cameră, depou, pădure, iar în jurul tău să ai fețe necunoscute care jură că au ajutat la punerea fundației statuii tale.

Firul subțire de ață s-a rupt.

Suntem într-o continuă căutare de identitate. Ne plimbăm prin holuri întregi de statui, aruncăm mereu priviri strâmbe încercând să ignorăm ceea ce primim instinctiv.

Viziune dindărăt.

Scrijelesc cu unghia vopseaua de pe banca pe care stau să descopăr urmele lăsate de demonii ce su stat aici înaintea mea. Vorbind pe șleau, caut urme cunoscute. Sunt mereu în căutare de ceva să rezoneze cu mine. Caut aprobarea faptului că nu sunt nebun. Că nu sunt singurul treaz la 3 căutând firul subțire ce mă ține legat. Dar, din nou, îl caut să mă eliberez sau doar să verific dacă încă sunt legat.

Dâre de blond pe scaunul din spate al mașinii, urme de regret și miros putred. Trăiesc într-un muzeu, însă în ultimele câteva luni simt că mă îndrept spre ieșire. Urme verzi pe pereți. Scrijelite pe statui încep s-apară Fe-uri. Cu litere stacojii găsesc o bucată de pachet de țigări pe care e scris Marlene. În surdină cântă Robin.

Sunt pe drumul cel bun.
Extaz.

3 gânduri despre „Somnul ce n-i fură pe cei dragi cu extaz

Lasă un răspuns

