lipsă de timp / mărțișor / 1 an

Am fost la piață și am realizat că nu am cumpărat destul timp. Mi-am aruncat orele între cele trei roșii și o bucată de brânză și am râs sarcastic în timp ce o pisică era fugărită de un câine. Am hrănit clepsidra și am realizat că și mie mi-e foame. Am ros o ultimă bucată de pâine uitându-mă  pe geam la cele două picături de ploaie ce mi se izbesc de mașină. Am aruncat cu noroi pe pânza de metal ce îmi acoperă motorul. Cu două degete am scos un miez din cămăruța strâmtă creierului meu.

Scuip bucata de pâine și îmi amintesc din nou că nu am timp. Dezlipesc mucegaiul din barbă, îmi iau haina, deschid ușa și cad în gol .

Am fost la piață și am realizat că nu am cumpărat destul timp.

m

Lasă un răspuns

