Blonda din rucsac (2)

aaaaa

(partea 1)

Stau beat și patetic și sorb din propria-mi otravă. Mă simt patetic, îmi știu condiția, însă tot simt că nu fac nimic. Duc o luptă în zadar, arunc zarurile de zid, iar fețele mi se arata albe ca varul. Arunc cu un ochi spre oglindă, acesta lipindu-se de ultima dâră de speranță lăsată de ultimii îndrăgostiți ce și-au rostit dragostea în baia plină de secrete. Mă uit cu jenă asemeni unei melodii a Adei Milea și ajung din nou să-mi plâng de milă. Mi-e ciudă că în tot procesul meu de a încerca să strălucesc, ajung să arunc cu nori spre alte entități în curs de emancipare. Și mie ce-mi rămâne de făcut? Arunc cu pumnul spre cer spre o entitate aparent inexistentă, dar care m-a condamnat spre o viață efemeră și condiționată. Trăiesc fără suflet în căutare de adevăr și sufăr când mă împiedic de veșnica minciună băgată pe gât de generații. Trăiesc într-o lume cu zei și monștrii si plâng pe ritmuri muzicale ce stârnesc fiori pe pielea transpirată. Tumultul și fiorii unei suferințe sufocate de normele societății. Nici măcar anarhist să fi fost… Orice formă de viață aș lua, tot patetic aș fi. Sufăr în liniște și privesc suflete pereche unindu-se într-un crepuscul. Vreau ce alții au și plâng când nu îl primesc. Pentru că nu e al meu. Schelet peste schelet, în propriu-mi dulap simt că nu mai am loc și mă sufoc în propria-mi claustrofobie. Îmi sap singur o groapă și mă așez cu o coroana de plumb în brațe. Bacovia râde și arată cu degetul spre mine. A te naște să mori. Lana râde la rândul ei. Își aprinde al șaptelea slim si zâmbește cu ochii în lacrimi. Suferim amândoi. Se așează în cavou lângă mine, mă mângâie pe cap, mă sărută cu o dragoste pe părul gras și râde trist. Îmi zice că viața e de rahat și că totul va fi bine. Însă cu ultimele cuvinte scapă un suspin și tace dureros lângă mine. Încerc să îmi mângâi barba însă nu o găsesc. Sunt pierdut. Mi-am lăsat busola în ceilalți pantaloni și acum încep să plâng de frică. Unde sunt? Ce vreau? Unde mă îndrept? Au dispărut toți! A văzut-o careva pe blonda din rucsac?

Lasă un răspuns

