azi

„sesiune de scris cu oana la bere”

Ce-am făcut eu azi? O întrebare ce mă intrigă în momentul de față pentru că mi-am pierdut vocea narativă. Nu mai știu dacă să o dau în absurd și să arunc cu vomă de cuvinte peste Oana care stă la celălalt capăt al mesei, cu riscul de a-mi contamina berea neagră, sau să încep a mă juca infantil cu niște cuvinte…bag o anecdotă…și gata textul!

Imagine

Am impresia că m-am trezit frustrat de dimineață; pentru că mă mint singur că am timp: timp de licență, timp de prieteni, timp de ascultat radioul… Încerc să fiu criptic pentru că nu știu unde duce textul. Și acum exegeza viitorilor cititori-critici ce vor face o paralelă între text și narator, că lipsa direcției acestui sens corelează cumva cu lipsa mea de direcție a vieții.

Am îngurgitat un sendviș minuscul la cafenea și mă uitam cum se dezbate un subiect infect. 2 ore… Oana mă bătea la cap să plecăm însă nu voiam. Acum stau la masă, beau o bere neagră și scriu. Oana face la fel. Însă Oana-i supărată și, deși mă oftică asta, ea crede că eu nu știu asta…sau nu? E prea complexă pentru planeta asta. Să-l dezgroape cineva pe Freud, să-l readucă la viață și să-l direcționeze aici să mi-o explice pe blondă.

După ce ne citim textele și ne lăudăm unul pe altul, o să mergem la mine acasă, o să mâncăm borș cu perișoare, eu o să îmi pun boarfele la spălat, ea va spune o glumă seacă, eu voi râde șâșcâit (termen nou) și totul va fi bine. Sau măcar ne vom minți că așa va fi. Bine… ce cuvânt urât!

Lasă un răspuns

