Now playing : Alex Clare

Imagine

Tânjesc de ceva timp la o serie de post-uri în care să vorbesc despre artiștii pe care ajung practic să îi idolatrizez. Pofta asta de muzică bună s-a acutizat și după episodul cu vizita mea într-un club în ajun de Crăciun. Voi sări peste intenția de a scrie primul post despre Lady Gaga, pentru că plănuiesc ceva special pentru ea, și voi începe cu Alex Clare!

Imagine

Acum, oricine mă cunoaște destul de bine știe că Alex Clare e printre preferații mei, dacă nu chiar preferatul meu.

Cum am ajuns să ascult eu Alex Clare? Păi, prin melodia Too Close… Însă după ce am ascultat întreg albumul său, am ajuns să mă urăsc pentru că piesa TC este, și nu exagerez, printre cele mai proaste piese de pe album.

Piesa m-a determinat să mai caut pe Youtube alte melodii și așa am dat peste Relax my beloved și Hands are clever. Din acel moment am fost infectat!

Imagine

Combinația de muzică soul cu influențe electro mi se pare atât de genial introdusă în albumul acestuia, încât mi-e frică să vorbesc prea mult despre asta pentru a nu alunga posibilii viitori fani Alex Clare.

Alt lucru important, poate chiar mai important decât primul, îl reprezintă grupul de piese acustice ale acestuia. Vocea lui Alex Clare este angelică.

Are și câteva colaborări geniale cu cei de la SubFocus și cu Don Diablo.

Las mai jos link-ul de la pagina lui de Facebook, pagina de Wikipedia și website-ul oficial. Și ca bonus, câteva din piesele mele preferate.

Imagine

Website: http://alexclare.com/

Facebook: https://www.facebook.com/alexclaremusic

Wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Alex_Clare

Lasă un răspuns

