Luceafăr

Întotdeauna am știut că viața e nedreaptă! Mereu m-am imaginat o furnică pierdută într-o așa zisă curte în care viața, un mic copil rîzgîiat, mă urmărește cu o lupă  să mă topească / omoare. Săptămâna trecută, însă, am aflat că viața e mai perfidă decît aș fi crezut vreodată!

Pe 13 iunie 2013 mi-am pierdut tatăl! La doar 47 de ani, acesta a pierdut eroic lupta cu cancerul bronho-pulmonar. O să ridicați suspicios sprînceana și o să mă întrebați : A pierdut eroic lupta cu cancerul? Da.

John Green spunea extrem de frumos în romanul său The Fault in Our Stars (tradus Sub aceeași stea ) :

Vreau să las un semn. Dar (…) semnele pe care le lasă oamenii sunt mult prea adesea cicatrici.

În cazul tatălui meu nu a fost așa. El a murit erou! A lăsat un semn, însă nu o cicatrice. A rămas asemeni unui monument în viața mea și nu numai. A rămas un model pe l-am urmat și îl voi urma în continuare. A rămas Luceafărul după care îmi voi ghida viața în continuare.

A rămas tata!

large

3 gânduri despre „Luceafăr

Lasă un răspuns

